Naručivanje i preuzimanje

Kako ću preuzeti svoju narudžbu?
Ukoliko je narudžba predana na prodajnom mjestu Tisak kiosku, preuzima se na istom prodajnom mjestu, a ukoliko je predana putem Interneta, prilikom završavanja narudžbe možete odabrati prodajno mjesto na kojem je želite preuzeti.

Možete li mi dostaviti narudžbu na kućnu adresu?
Ovo nažalost nije moguće. Narudžbe se preuzimaju isključivo na prodajnim mjestima Tiska.

Koliko je potrebno vremena da se moja narudžba dostavi na odabrano prodajno mjesto?
Različiti proizvodi imaju različiti rok isporuke, od 4 do 15 radnih dana od zaprimanja narudžbe.

Proizvod Rok dostave
Fotografije 4-5 radnih dana za naručene online,7-10 radnih dana za naručene na kiosku
Fotoknjige

7-8 radnih dana (male - velike)

12-15 radnih dana (XXL, na sjajnom/mat fotopapiru)

Fotokalendari 7-8 radnih dana
Fotopokloni 12-15 radnih dana

Rok za isporuku počinje teći od prvog radnog dana nakon predaje narudžbe.
Radni dani su od ponedjeljka do petka isključujući službene praznike u Republici Hrvatskoj.

Koji su mogući načini plaćanja prilikom preuzimanja?
Na prodajnom mjestu koje ste odabrali za preuzimanje narudžbe, možete platiti gotovinom ili karticom.

Mogu li platiti unaprijed prilikom naručivanja?
Ovo nažalost nije moguće. Plaćanje se vrši isključivo na odabranom prodajnom mjestu Tiska.

Mogu li prilikom plaćanja na kioscima Tiska zatražiti R1 račun? Na kioscima Tiska nije moguće izdavanje R1 računa za Tisak Foto asortiman. Za izdavanje R1 računa molimo vas da nas prethodno kontaktirate na adresu: Photo Boutique d.o.o., Heinzelova 60/1, 10000 Zagreb, na e-mail: foto@tisak.hr ili na broj telefona 072 000 001. R1 račun ćemo vam poslati poštom.

Koliko je potrebno vremena za slanje datoteke putem interneta? Slanje datoteke može trajati između 10 i 90 minuta ovisno o veličini datoteke kao i o brzini vaše internet veze.

Mogu li stornirati svoju narudžbu?
Ovo nažalost nije moguće. Onog trenutka kad zaprimimo vašu narudžbu, narudžba se ne može stornirati.

Koja je preporučena brzina interneta za naručivanje Tisak foto proizvoda?
Preporučamo najmanje 512 kbps širokopojasnu internet vezu ili bržu.

Kako mogu provjeriti u kojoj je fazi moja narudžba?
U bilo kojem trenutku možete provjeriti e-mail na foto@tisak.hr.

Koja je osnovna cijena fotografije i kako ostvariti količinski popust?
Osnovna cijena fotografije je ona definirana u rasponu između 1-99 kom, osim ako nije drugačije navedeno. Za količine od 100-199, 200-299 i 300+ fotografija primjenjuju se količinski popusti definirani u cjeniku. Popusti se ne mogu zbrajati i isključuju jedni druge.

Proizvodi u mojoj narudžbi su oštećeni. Koji je postupak reklamacije?
Ukoliko su proizvodi oštećeni u dostavi ili proizvodnji jednostavno vratite narudžbu na prodajno mjesto na kojem ste je preuzeli i ispunite reklamacijski listić.

Nisam zadovoljan isporučenim proizvodima. Što da radim?

Svi proizvodi iz asortimana TisakFoto odgovaraju standardima kvalitete propisanim na tržištu. TisakFoto ne preuzima odgovornost za neispravno pripremljene datoteke i podatke, bilo da su isporučene putem online programa ili na kiosku.

 




Trebate pomoć?

Obratite se našoj korisničkoj podršci